четверг, 26 марта 2015 г.

Модуль2. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме метод проектів дає можливість учням самостійно пройти всі етапи дослідження обраної теми, формує навички пошукової, аналітичної, творчої діяльності. І це дуже важливо, адже, як показала практика, старшокласники так рано перестають думати, самостійно розмірковувати в основному через те, що їм простіше запитати когось, хто знає, ніж шукати відповідь самим і думати над нею. 
Загалом  метод проекту на уроках з історії є надзвичайно продуктивним та перспективним напрямом організації учбової діяльності,  допомагає кардинально змінити відносини між вчителем і учнем у навчальному процесі таким чином, щоб мала місце ситуація, за якої учень вчиться сам, а вчитель здійснює всебічне керування його навчанням, тобто мотивує, організовує, координує, консультує. 

Метод проекту має один великий недолік. Робота над проектами потребує великих витрат навчального та додаткового часу. Більшість проектів вчителі та діти  розробляють після уроків, тоді ж відбувається презентація й захист проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий